Translate

четвъртък, март 20, 2014

Домашни бисквитки с парченца шоколад и орехи

Дам, отново се нося на сладката вълна. То направо си е едно цунами, не мога да сляза от него. Колкото и да се напъвам, колкото и да се уговарям да не припарвам до разните сладки изкушения из чужди блогове и всякакви виртуални пространства (като мъчението е само в главата ми и без никаква приятелска подкрепа от домочадието), та страдам си аз самотно от гузност и неприятни пориви на съвест, отчитайки виновно факта, че пролетта дойде, а "онези" килца си стоят... Но какво се получава -  (случайно!) попаднах на поредната страхотна рецепта, сладкарска, то се знае, и не устоях! Веднага ме засърбяха ръцете, апетитът ме изръчка в ребрата и у дома се появиха две тави прясно изпечени, неустоими, дъхави до безобразие курабии. 

Извън лиричното отклонение, мрънкане и унили оправдания, искам да отбележа, че въпросната рецепта е от един много приятен кулинарен сайт, който най-напред ме грабна с тези бисквитки, особено с анонса за "бързо и лесно приготвяне", а после и с другите си публикации.
 
Докато се усетя, вече преглеждах шкафовете за нужните наличности и се оказа, че съм в пълна бойна готовност да действам. Няма накъде, бисквитките вече са факт, като отбелязвам, че не мина без модификации от моя страна - замених бялото брашно с типово, сложих изцяло само кафява захар, освен тъмното Мусковадо, а ореховите ядки не са ситно счукани, а едро натрошени, даже са почти цели - така ми харесват повече.

Понеже не мога да сравня как се получава, ако бяха с бяло брашно, отбелязвам, че моите бисквити се надигнаха съвсем добре, опекоха се идеално отвътре и накрая, след като изстинаха, станаха твърди по краищата, но меки и леко влажни  в центъра. Абе какво да говоря повече, ще стоя далеч от кантара и това е! А на вас да ви е сладко! ;)

4 коментара:

  1. Харесват ми :) Още в събота ще се пробват ! Аз пък имам едно идеално основание да правиш тези бисквитки, от които и ти ще си хапваш без притеснения. И то е, че са домашни и знаеш какво има в тях !!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За това са приятелите! Значи, спокойна съм.. :)))

      Изтриване
  2. Страхотни са много много вкусни!
    Явно действаме по телепатия, точно такива бисквитки съм показала и аз в блога ми в момента, хах!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет! При теб нещата изглеждат обаче много по-красиво, направо изискано! :) Поздрави!

      Изтриване

Зарадвайте ни с коментари!