Translate

събота, октомври 27, 2012

Триизмерна торта-кученце


Едната от сестрите ми продължава да експериментира в тортено-кулинарния отрасъл - сега са наред триизмерните торти.

И понеже много искат да си вземат лабрадор, първата триизмерна торта е едно малко лабрадорче.

...

...

Рецепта и начин на приготвяне, то се знае, няма да пиша - твърде далеч съм от тия умения и съответно не зная нито едното, нито другото. Затова пък ме бива по яденето. :)

Ето го кученцето - разрязано. ;)

И още един път - от друг ъгъл:

...

Покрай тортите и кучетата се сетих, че в някои азиатски страни яденето на кучешко месо е възприето за нормално и в реда на нещата. По същия начин, както при нас е прието за съвсем обикновено яденето на съответните други животни. Та, малко на майтап, ако на някого му липсва кучешкото месо у нас, спокойно може да си прави такива тортички. Пък и с форми на други животни - ако е решил да се пробва във вегетарианството. Е, вкусът е съвсем различен, но поне ще си подслади душата. :)

11 коментара:

  1. Прекрасно кученце, като живо!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И много вкусно - като за куче... :)))) И хубавото е, че сестра ми никога не ползва изкуствени оцветители - та ядеш хем куче, хем без оцветители и консерванти! :)))

      Изтриване
  2. Красота! Но това е много сложно изпълнение, за виртуози в сладкарството! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Малеее, това е висш пилотаж в този жанр. Направо се ошашавих. Поздрави на сестра ти.
    Тя същата ли е дето рисуваше хубаво ? А тортата е върхът :))
    Стана ми интересен коментарът ти за кучешкото и азиатците. И понеже аз снимах моята шкембе-чорба, която ще сложа на чернова в очакване и на твоите чревца, та .. какъв ли коментар ще направиш за нас - хората, които ядат стомаси,езици ( а някои и мозъци )
    и ще е нещо оригинално в твой стил предполагам :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Гуени, Кайти, благодаря ви от името на сестра ми!

    Кайти, да, сестрата, която рисува е това. :) Ох, ще се позабавя с тия чревца - нещо не виждам да са възможни скоро - но ти пусни шкембе-чорбата - потекоха ми лигите само като прочетох! :)))

    Ха, чакай да видя какво ще ми хрумне за яденето на стомаси и пр. на прима виста... В модерна Европа карантиите са забранени за ядене от хора. Защо ли? Може би искат да спазват световнонеизвестния постулат "по-далече от Природата!". Понеже всеки уважаващ себе си хищник, а и всеки всеяден (като Великата Мечка например), първо изяждат вътрешностите, т.е. карантиите, а е известно, че животните са близо до природата и могат да оцелеят в условия, в които обикновен човек не може. Което значи, че Природата обича и закриля тези същества, най-вероятно. Защо обаче се оказва, че за човека не са подходящи вътрешностите? Дали не го разглеждат като твърд вегетарианец, без той да е? Ааа, сетих се! Нашата култура обича мускулите! Тачи хората, които ги демонстрират - пряко и преносно, мда... А мозъците не са съвсем долюбвани. Затова се налага като нещо прекрасно яденето на мускули, а мозъците са забранени! Йогите са казали - "ти си това, което ядеш". Ние сме мускули и е редно да ядем мускули! ;) Месото, което се продава по магазините, всъщност е мускули основно. Напречнонабраздени... ;)

    А аз така обичам мозък! Не само черва и шкембе (стомахът е вторият мозък, между другото!, а и за дебелото черво има писания, че можело да мисли...) :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Хихихи,знаех си че ще поразнищиш темата.
    Ти обичаш мозък, аз езици, сърца и стомаси...големи изводи могат да се направят :)
    А сега се сещам и една рецепта (още не съм я правила, само съм яла ) на пастърма направена от сърца. Става страхотна ! Ако ми направят тази зима или се престраша аз, ще включа и нея в карантиената тема.
    Та така...
    :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Уау, Кайти, звучи свръхапетитно! Сърца и език също обожавам вкусово! Не знам дали ще сколасам скоро с чревцата, но тая пастърма ми разбуни въображението - прави я по-скоро! Сетих се, че наскоро четох някъде, че езикът бил най-силният мускул в тялото. А за сърцето знаем - мускул, провеждащ ток, за който не е доказано засега нАучно откъде се генерира (йогите твърдят, че бил пряко от Земята и всъщност действително различни промени в магнитното поле на планетата се отразяват на сърцето - ритъм и т.н.).

      Изтриване
    2. Ехо, вие двенките (Кайти и Меджик), предлагам да се разпределите едната да подготви кулинарен постинг за мозъци, сърца и прочие, другата - философски поглед върху яденето на същите? :))) И на двете добре ви подхождат темите, само се разберете вътрешно кой с какво ще ни изненада!ОК?

      Изтриване
    3. :)))) Гуени, супер идея!

      Изтриване
  6. Сонче аз такова.. с консумацията може ли ?
    Философията я оставям на теб :))
    Междувременно, ако направиш скарата ще е като бонус.
    Заемам се ... скоро :))

    ОтговорИзтриване

Зарадвайте ни с коментари!